SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE SPLETNE STRANI

 

Podatki o društvu

Slovensko društvo Hospic,

Gosposvetska cesta 9, 1000 Ljubljana

Matična številka: 5911931000

Davčna številka: 16155742

DDV zavezanec: ne

TRR: SI56 0400 1004 6477 248

Email: trgovina@hospic.si

Tel: 051 442 636

 

S spletno trgovino Hospic sočutna trgovina (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja Slovensko društvo Hospic. (v nadaljevanju »ponudnik« ali »prodajalec«).

 

1.      Splošni pogoji poslovanja

1.1. Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju splošni pogoji) Slovensko društvo Hospic, Gosposvetska cesta 9, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju »prodajalec«) so sestavni del vseh pogodb med prodajalcem in kupci (v nadaljevanju tudi »stranke«), ki poslujejo s prodajalcem.

1.2. Določila splošnih pogojev se uporabljajo tudi za vse ponudbe, predračune, predpogodbe, pravnoposlovne izjave in druge storitve, ki izhajajo iz poslovanja med prodajalcem in stranko.

1.3. Predmetni splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu:

–           z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu potrošnikov (ob sprejemu teh splošnih pogojev je to ZVPot- 1),

–          z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ob sprejemu teh splošnih pogojev je to ZVOP-2) in Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov (Splošna uredba o varstvu podatkov),

–          z vsakokrat veljavnim Zakonom o elektronskih komunikacijah (ob sprejemu teh splošnih pogojev je to ZEKom-2),

–          s priporočili GZS, evropske zakonodaje in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

1.4. Predmetni splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo odnos med prodajalcem in kupcem.

1.5. Prodajalec posluje na naslovu: Gosposvetska cesta 9, 1000 Ljubljana

1.6. Stranke lahko prodajalca kontaktirajo tudi po telefonu na številko 051 442 636 ali prek elektronske pošte trgovina@hospic.si.

1.7. Pred uporabo spletne strani mora stranka pazljivo prebrati navedene splošne pogoje. Z uporabo te spletne strani in z izvedbo nakupa se stranka strinja, da je seznanjena s pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

1.8. Polnoletnost je pogoj za veljavno oddajo naročila. Kupec z oddajo naročila potrjuje, da je starejši od 18 let in da je polno poslovno sposoben.

1.9. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice stranke ter poslovni odnos med prodajalcem in stranko. Stranka je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjena na splošne pogoje poslovanja, pred oddajo naročila pa potrdi svojo seznanjenost z njimi.

1.10.                   Prodajalec se zavezuje, da bodo stranki na spletni strani na voljo naslednje informacije:

–          Podatki o podjetju (firma, sedež),

–          Kontaktni podatki, ki stranki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo,

–          Bistvene lastnosti blaga oziroma storitev,

–          Dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

–          Pogoji dostave izdelka in način, kraj in rok dostave,

–          Cene, ki so jasno in nedvoumno določene in je iz njih razvidno ali že vsebujejo davke in stroške dostave ter druge morebitne dajatve,

–          Plačilne pogoje, način plačila, rok dostave in izvedbo storitev oziroma naročila,

–          Časovno veljavnost ponudbe,

–          Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe (za izdelke za katere je tak odstop mogoč) in pogoje za odstop ter strošek vračila izdelka za stranko,

–          Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno s kontaktnimi podatki osebe, ki obravnava pritožbo.

1.11.                    Uporaba pojmov:

1.11.1.  Stranka oziroma kupec je fizična ali pravna oseba, ki je v pravno poslovnem razmerju s prodajalcem ne glede na njeno pravno ali statusno obliko.

1.11.2.  Potrošnik je vsaka stranka, ki je fizična oseba in pridobiva ali uporablja blago ali storitve prodajalca za osebne namene, oziroma za namene izven svoje poklicne ali pridobitvene dejavnosti.

1.11.3.  Ponudba je enoten izraz za ponudbo v raznovrstnih oblikah, predračun ali drugo obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki ga prodajalec ponudi stranki.

1.11.4.  Naročilnica je dokument, pisno, elektronsko ali drugačno obvestilo s katerim stranka sporoči svoje povpraševanje in/ali predračun in/ali sklenitev pogodbe.

1.11.5.  Pogodba je sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med prodajalcem in stranko. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba ali predračun, ki ga prodajalec pošlje stranki in ga ona sprejme oziroma potrdi. Predmetni splošni pogoji so sestavni del vsake pogodbe.

1.11.6.  Predmet pogodbe je lahko:

o   blago, ki so lahko vsi izdelki iz prodajnega kataloga prodajalca, vključno z individualiziranimi izdelki, posebej izdelanimi za določenega kupca,

o   druge storitve ali blago izobraževanja.

1.12.                   Vsa obvestila strankam, ki se nanašajo na dobavo predmeta pogodbe, sklenitve, odstopa ali drugih informacije daje prodajalec preko elektronske pošte na naslov, ki ga je posredovala stranka. Prodajalec obvešča tudi prek navadne pošte, telefona ali na drug način, za katerega se dogovori s stranko. Prodajalec snema oziroma beleži vsa sporočila.

1.13.                    Delovni čas prodajalca za nakup blaga in storitev je od 9. ure do 13. ure.

 

2.      Uporaba splošnih pogojev poslovanja

2.1. Predmetni splošni pogoji so prednostni, torej v celoti nadomestijo manjkajoča, drugačna in nasprotujoča pogodbena določila med strankama.

2.2. Predmetni splošni pogoji nadomestijo kakršnekoli splošne pogoje in druge dokumente stranke, razen če prodajalec s tem izrecno soglaša.

2.3. Predmetni splošni pogoji predstavljajo sestavni del pogodb, sklenjenih med stranko in prodajalcem. S podpisom pogodbe ali z drugačnim vstopom v pogodbeno razmerje stranka v celoti soglaša z vsebino predmetnih splošnih pogojev. Stranka s tem izrecno priznava, da se za vsa medsebojna pravna razmerja uporabljajo izključno splošni pogoji prodajalca. Če želi stranka poslovno sodelovati s prodajalcem in z njo nastopati v pogodbenih razmerjih, je dolžna sprejeti predmetne splošne pogoje v celoti in v obliki v kakršni so. Stranka se odreče možnosti, da vpliva na vsebino, obliko in posamezna pogodbena določila splošnih pogojev.

2.4. Predmetni splošni pogoji veljajo poleg splošnih zakonskih predpisov kot posamičen, specialen akt.

2.5. Predmetni splošni pogoji so neprestano dostopni na spletni povezavi: www.hospic.si. Dostopni so tudi na poslovnem naslovu prodajalca v papirni obliki.

2.6. S podpisom pogodbe ali drugega pravnega akta ali s potrditvijo naročila se šteje, da je stranka v celoti seznanjena z vsebino predmetnih splošnih pogojev.

2.7. Predmetni splošni pogoji zavezujejo potrošnika le, če je bil o njihovem obstoju izrecno opozorjen pred sklenitvijo pogodbe, predračuna, predpogodbe ali ponudbe. Potrošnik mora poznati vse možnosti, da se s splošnimi pogoji seznani v celoti, na razumljiv in dostopen način.

 

3. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

3.1. Prodajalec se zavezuje, da bo vsaka sprememba splošnih pogojev poslovanja objavljena na spletni strani: www.hospic.si z datumom uveljavitve spremembe.

3.2. Splošni pogoji so zavezujoči v tisti obliki in glede tiste vsebine, ki je bila strankama dostopna na dan sklenitve pogodbe.

3.3. Ob morebitni spremembi splošnih pogojev postanejo spremembe za stranko zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani.

3.4. Šteje se, da je stranka seznanjena s spremembami v trenutku objave spremembe na spletni strani, ko jo o spremembi obvesti prodajalec.

3.5. Stranka, ki ne soglaša s spremembo splošnih pogojev, je dolžna v sedmih dneh po objavi spremembe podati svoje nestrinjanje. Če stranka v navedenem roku ne sporoči svojega nesoglasja s spremenjenimi pogoji poslovanja, se šteje, da s spremembami v celoti soglaša.

3.6. V kolikor stranka poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima prodajalec pravico, da odstopi od pogodbe.

3.7. Spremenjeni pogoji poslovanja so zavezujoči tudi za potrošnike, če je potrošnik na spremembo pristal s pisno izjavo, pogodbo ali aneksom. V nasprotnem primeru za potrošnike veljajo tisti splošni pogoji, ki so veljali v času sklenitve pogodbe.

3.8. V primeru, da bi bila posamezna določba v pogodbi ali splošnih pogojih neveljavna ali neizvedljiva ali če bi nastala pravna praznina, to ne vpliva na ostala določila v pogodbi ali splošnih pogojih pri čemer sta pogodbeni stranki soglasni, da se namesto neveljavne ali neizvedljive ali neobstoječe določbe, uporablja določba, ki je najbližja namenu ali cilju pogodbe.

 

4.      Kolizija pravnih določb

4.1. V primeru, da predmetni splošni pogoji nasprotujejo drugim splošnim pogojem prodajalca se uporabi tista določba, ki je specialnejša v konkretnem primeru.

4.2. Prodajalec in stranka lahko izključita uporabo posameznih določil predmetnih splošnih pogojev, če so ta določila neskladna z določili pogodbe ali s splošnim namenom pogodbe.

4.3. V kolikor so predmetni splošni pogoji v nasprotju s predpisi o varstvu potrošnikov – fizičnih oseb, se v tem delu uporabi relevantna potrošniška zakonodaja.

 

5.      Splošne določbe

5.1. Stranka je dolžna obvestiti prodajalca o vseh podatkih in dejstvih, ki so pomembni za vzpostavitev in nadaljevanje pravno poslovnega odnosa, pri čemer so zlasti pomembni podatki o spremembi prebivališča ali sedeža stranke, spremembi pravnoorganizacijske oblike stranke, nastopa stanja, ki kaže na insolventnost (plačilno nesposobnost) stranke, ne glede na to, ali so podani zakonski pogoji za uvedbo stečaja ali prisilne poravnave in drugi podatki, dogodki in stanja, ki lahko vplivajo na pravno poslovno razmerje med prodajalcem in stranko.

5.2. Prodajalec zbira nekatere osebne podatke strank: imena in priimke oziroma firme pravnih oseb, elektronski in navadni naslov ter telefonska številka. Prodajalec zbira podatke v primeru izvedbe spletnega nakupa, naročila kuponov, e-kuponov ter ob naročilu na e-novice in ostale e-publikacije.

5.3. Vsi zapisi, listine, tehnična dokumentacija in druga dokumentacija, povezana s predmetom pogodbe, so in ostanejo v lasti prodajalca tudi po sklenitvi pogodbe, razen če je prodajalec izdal predhodno pisno dovoljenje za uporabo tega gradiva. V primeru da prodajalec izda soglasje za uporabo te dokumentacije, se stranka zavezuje, da bo omenjeno dokumentacijo uporabljala izključno za namene vzdrževanja naročenega blaga in nima pravice fotokopiranja in distribucije. Stranka soglaša in je izrecno seznanjena, da omenjena dokumentacija predstavlja poslovno skrivnost prodajalca.

5.4. Če v pogodbi med prodajalcem in stranko ni dogovorjeno drugače, si prodajalec pridružuje lastninsko, avtorsko ter sorodne pravice, do katerihkoli in vseh dokumentov, ki so potrebni ali zagotovljeni v zvezi s sklenitvijo in ali izvrševanjem pogodbe.

5.5. Vse specifikacije in informacije, ki se nanašajo na težo, dimenzije, ceno, volumen, tehnične ali druge podatke, navedene v katalogih, ponudbah, reklamah, oglasih, fotografijah, cenikih, ali drugih podobnih oblikah, se štejejo zgolj kot vodiči oziroma informacije, ki niso nujne točne in zavezujoče. Te informacije nikakor ne predstavljajo zavezujoče ponudbe za prodajalca. Stranka se ne more sklicevati na te oblike zapisov ali oglaševanja, ampak to velja zgolj za konkretno ponudbo ali že sklenjeno pogodbo.

5.6. Prodajalec si pridružuje pravico do spremembe specifičnosti ali informacij iz te točke, brez predhodnega obvestila stranki, obvezujoči pa so zgolj v primeru, če so določeni v pogodbi.

5.7. Prodajalca pri poslovanju s potrošniki zavezujejo navedbe v oglaševalskih sporočilih o cenah, lastnostih blaga in garancijskih pogojih.

5.8. Tehnični podatki in izdelki, ki so predmet prodaje, se lahko spremenijo in izboljšajo brez predhodne najave, kar velja tudi za že naročene izdelke.

5.9. Uporabniki, ki se želijo odjaviti od prejemanja e-novic, lahko to kadarkoli storijo na spletnem naslovu www.hospic.si ali pošljejo elektronsko sporočilo na elektronski naslov: trgovina@hospic.si.

 

6.      Cene in naročilo

6.1. Cene, v spletni trgovini so označene s prodajno ceno in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

6.2. Spletne cene so cene, ki veljajo v primeru izvedbe naročila preko spletne trgovine prodajalca.

6.3. Redne cene so navedene v evrih in veljajo kot končne cene.

6.4. Spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila.

6.5. Pri poslovanju s potrošniki velja, da so cene, ki so navedene v ceniku kot končne cene, ki ne vsebujejo DDV-ja, saj prodajalec ni zavezanec za DDV. Cene ne vsebujejo morebitnih stroškov dostave in pakiranja.

6.6. Če končne cene zaradi narave blaga ali storitve ne bo mogoče izračunati vnaprej, bo prodajalec stranko seznanil z načinom izračuna končne cene, tako da bo le-ta nedvoumno določljiva.

6.7. V primeru sklepanja pogodbe za nedoločen čas, bo končna cena, ki jo bo prodajalec podal stranki vsebovala skupne stroške za posamezno obračunsko obdobje.

6.8. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. V primeru, da je podatek o ceni napačen ali se med obdelavo naročila cene spremenijo, ima stranka pravico do odstopa od pogodbe.

6.9. V primeru dostave izdelkov, je standardna embalaža vključena v ceno izdelka, dodatno transportno embalažo in stroške prevoza blaga pa prodajalec dodatno zaračuna.

6.10.        Kupec lahko svoje naročilo odda 24 ur na dan, 7 dni v tednu, na naslednji način.

Izdelke lahko kupec izbira in naroča iz seznama izdelkov v spletni trgovini. Kupec pri izbranemu izdelku določi količino in klikne gumb »dodaj v košarico«. V zgornjem desnem kotu spletne strani v okvirčku »košarica« se nato sproti osveži število izdelkov in skupni znesek vseh izdelkov v košarici. Po želji lahko kupec iz košarice tudi odstranjuje izdelke, tako da klikne na gumb »prikaži košarico«.

Ko je kupec zaključil  s svojim izborom, lahko prične z zaključkom naročila, tako da klikne na okence »prikaži košarico«. V košarici je kupcu viden povzetek vseh artiklov in njihove količine, omogočeno mu je še, da opravi morebitne spremembe.

Za nadaljevanje nakupa mora kupec klikniti na gumb »nadaljuj na zaključek nakupa«. Do zaključka nakupa lahko dostopa tudi iz stranskega menija (košarice) z gumbom »zaključek nakupa«.
Kupec nato za svoje naročilo izpolni obrazec »plačilo in dostava«. Tja kupec vpiše svoje podatke, podatke o naslovu dostave in morebitne opombe. Na isti strani so kupcu na voljo tudi informacije o njegovem naročilu (izdelki, količina in njihova cena, cena dostave). Ko kupec preveri seznam izdelkov in se z njim strinja, izbere še želeni način plačila.

Za zaključek nakupa in oddajo naročila kupec klikne na gumb »kupite sedaj«. S klikom na ta gumb kupec oda naročilo in potrdi, da se v celoti strinja s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine, ki veljajo v trenutku oddaje naročila in z obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo, ter potrjuje, da je seznanjen s politiko zasebnosti, obdelave osebnih podatkov in vsebino splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine.

Kupec po oddaji naročila nato na svoj e-mail naslov prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila in povzetkom naročila. S potrditvenim elektronskim sporočilom hkrati prejme tudi povzetek naročila v primeru izbire plačila z “Neposredna bančna transakcija”

 

 

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko je kupcu s strani spletne trgovine poslano prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka dalje, so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo za kupca in spletno trgovino.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca, kupec pa lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: trgovina@hospic.si. Kupec prejme pdf račun na vpisan elektronski naslov po dostavi naročenih artiklov. Kupec račun prejme tudi po pošti hkrati z naročenimi izdelki.

 

7.      Dobavni roki in pogoji

7.1. Prodajalec se zavezuje, da bo naročeno blago na pošto odpremil v roku pet delovnih dni po prejetem plačilu izdelka. Dobavni rok od oddaje na pošto, do prejema blaga traja približno pet delovnih dni.

7.2. V primeru blaga, ki ga prodajalec zaradi nepredvidljivih razlogov ne more odpremiti v obljubljenem roku, o novem dobavnem roku stranko obvestijo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

7.3. Dobavni rok je odvisen tudi od ažurnosti in odzivnosti stranke.

7.4. Dobavni rok se lahko podaljša zaradi spremembo izdelka po želji stranke po oddaji naročila. Dobavni rok se lahko podaljša tudi zaradi slabe odzivnosti stranke na dodatna vprašanja, oziroma korekcij ali zaradi poznega plačila.

7.5. Dostava se izvede v sodelovanju z dostavnimi službami UPS, DHL in s Pošto Slovenije.  Kupec blago prejme dostavljeno na naveden naslov, v skladu s pravili dostavnih podjetij. Običajen dobavni rok je pet delovnih dni za naslove v Republiki Sloveniji. V času praznikov in med vikendi se rok dobave za čas dela prostih dni temu primerno podaljša.

7.6. Stroški dostave in pakiranja za naročila so v skladu z vsakokrat veljavnim cenikom dostavnih služb (konkreten strošek je razviden iz vašega naročila).

7.7. Pogoji in stroški pakiranja ter dostave veljajo za območje znotraj Slovenije. Za morebitno dostavo v druge države se je potrebno predhodno dogovoriti s prodajalcem, stroški dostave pa se nato obračunajo po ceniku dostavnega podjetja.

7.8. Prodajalec v nobenem primeru ne odgovarja za dobavo blaga, na katerega nima vpliva. Prodajalec si bo prizadeval storiti vse potrebno, da se dobava blaga opravi čim hitreje in da bo stranko sproti in redno obveščal o morebitnih zamudah dobave s strani dobavitelja, v nobenem primeru pa prodajalec ne odgovarja za zamudo ali morebitno nedostavljivost določenega blaga, če gre za razloge na strani dobavitelja.

7.9. V primeru, da stranka ne prejme naročenega blaga v dogovorjenem roku, mora prodajalca pisno pozvati na izpolnitev obveznosti in določiti dodatni rok za izpolnitev obveznosti. Če prodajalec tudi v dodatnem roku ne izpolni, lahko stranka odstopi od sklenjene pogodbe in zahteva vračilo že vplačanih zneskov za nakup blaga.

7.10.        Prodajalec ne odgovarja za zamudo ali nedobavo blaga v primeru vojn, izgredov, demonstracij, vladnih intervencij, požara, poplav in drugih naravnih nesreč, pandemije, uvoznega ali izvoznega embarga ali drugih kakršnihkoli podobnih razlogov ali razlogov višje sile na katere prodajalec ne more vplivati.

7.11.        Ob vseh zgoraj navedenih razlogih zamude se čas dobave zaustavi za čas trajanja zgoraj omenjenih razmer, po preteku izrednih razmer pa roki tečejo naprej od njihove prekinitve dalje.

7.12.        V primeru, da po sklenitvi pogodbe oziroma po potrditvi ponudbe s strani prodajalca pride do sprememb naročil s strani stranke, je potrebno pridobiti soglasje prodajalca.

7.13.        Vsem strankam in potrošnikom je po predhodnem dogovoru kraja, datuma in ure prevzema omogočen tudi osebni prevzem izdelkov.

7.14.        Poškodbe blaga: Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Izdelke prodajalec skrbno zapakira v primerno embalažo za dostavo. V primeru, da stranka prejme poškodovano pošiljko (poškodba med prevozom (zunanjost pošiljke), potem je dolžna takoj reklamirati pošiljko dostavljalcu. Dostavljalec bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. Vse kasnejše reklamacije glede poškodb blaga ali prevzete količine prevozniki praviloma ne upoštevajo. Morebitne poškodbe se vnesejo v zapisnik, katerega je dostavljalec dolžan podpisati. Priporočeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotografijo.

8.      Plačilo

8.1. Prodajalec omogoča naslednje načine plačevanja:

o   Po predračunu z nakazilom na TRR račun prodajalca – prodajalec pošlje predračun na elektronski naslov kupca.

o   S plačilno oziroma kreditno kartico (Visa, Mastercard, Maestro).

o   PayPal.

8.2. Na naročila z zahtevki po predračunu, ki so prejeta med delavniki, se prodajalec praviloma odzove v roku treh dneh.

8.3. Prodajalec po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf obliki na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

8.4. Na računu sta razčlenjena cena in vsi preostali stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe (za izdelke za katere je ta mogoč).

8.5. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov prodajalec ne upošteva.

8.6. Zahtevek za izdajo predračuna bo samodejno posredovan v pdf obliki po zaključka spletnega naročila.

 

9.      Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

9.1. Potrošnik ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti z dnem prevzema posesti na naročenih izdelkih s strani kupca ali v njegovem imenu pooblaščene osebe.

9.2. Če kupec odstopi od pogodbe in je za naročilo tudi plačal kupnino, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v roku 14 dni od dneva prejema obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila. Vračilo kupnine s pripadajočimi stroški se izvrši v enaki obliki, kot je bilo opravljeno plačilo s strani kupca, razen če kupec izrecno zahteva drugače.

9.3. Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila prodajalcu vrniti blago, na naslov Savinjska cesta 8, 3331 Nazarje. Izdelki morajo biti v stanju kot jih je kupec prejel. Izdelki morajo biti nepoškodovani, nerabljeni, v originalni embalaži, razen če je izdelek uničen, pokvarjen. Odstop od pogodbe ni možen v primeru da je kupec že začel izdelek uporabljati.

9.4. Odstop od pogodbe lahko potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca trgovina@hospic.si ali po telefonu na 051 442 636.

9.5. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov.

9.6. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, za blago ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam (individualizirani izdelki) ali ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

 

10.  Odgovornost za stvarne in pravne napake

10.1.        Napaka je stvarna, kadar:

–          artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,

–          artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana, oziroma bi mu morala biti znana,

–          artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,

–          je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

10.2.        Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

10.3.        Prodajalec odgovarja za stvarne napake do trenutka, ko je nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja prešla na stranko. Ta trenutek praviloma nastane s prevzemom blaga.

10.4.        Stranka je dolžna takoj oz. takoj, ko je mogoče, pregledati predmet pogodbe, ugotoviti napake in te takoj zapisati v zapisnik. V nasprotnem primeru prodajalec ne upošteva stvarnih napak, ki niso skrite in so bile znane ali bi morale biti znane ob pregledu same stvari oziroma predmeta pogodbe.

10.5.        Potrošnik je dolžan prodajalca o stvarni napaki pisno obvestiti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogičiti, da stvar pregleda.

10.6.        Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo v roku dveh let od dneva prevzema blaga.

10.7.        Protrošnik, ki pravilno obvesti prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

–          odpravi napako ali

–          vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

–          blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali

–          vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, prenosa in prevoza izdelkov.

10.8.        Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo za uveljavljanje stvarne napake najpozneje v 8 dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnosti pri opravljeni storitvi sporen. Če obstoj nepravilnosti ni sporen, mora prodajalec čimprej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugoditi kupčevi zahtevi za odpravo napake, vrnitev plačanega zneska ali menjave blaga.

10.9.        Prodajalec jamči, da na predmetu pogodbe tretja oseba nima lastninske ali avtorske pravice ali pravice industrijske lastnine, ki bi izključevala, zmanjševala ali omejevala pravice stranke, ali pa, da ima te pravice urejene s svojimi pogodbenimi partnerji.

10.10.    Odtenki barv, ki jih stranka vidi na zaslonu, se lahko razlikujejo od odtenkov na končnem izdelku. Slednjega ni mogoče uveljavljati kot stvarno napako.

 

11.  Odstop od pogodbe

11.1.        V primeru kršitve posameznega ali več določil pogodbe ali teh splošnih pogojev s strani kupca ima prodajalec pravico takoj odstopiti od pogodbe brez posredovanja dodatnega roka za odpravo napak in odpovednega roka.

11.2.        Prav tako ima prodajalec pravico odstopiti od pogodbe, v primeru, če stranka, ki ni potrošnik, postane insolventna ali plačilno nesposobna, če ima blokirana sredstva na poslovnem računu več kot 15 dni, če je uveden ali zgolj predlagan postopek prisilne poravnave ali stečaja.

11.3.        Prodajalec ima pravico do odstopa od pogodbe, če stranka ne izpolnjuje svojih obveznosti, če prodajalecu daje neresnične podatke, ki otežujejo ali onemogočajo izpolnitev pogodbe, če je stranka zamudila prvotno pisno dogovorjeni rok za plačilo in če ne plača svojih obveznosti skladno s pogodbo in/ali temi splošnimi pogoji.

 

12.  Odveza odgovornosti

12.1.        Prodajalec se trudi zagotoviti pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena se lahko izjemoma spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V tem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla (v primeru ko ne gre za izdelek izdelan po naročilu kupca).

12.2.        Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Prodajalec si prizadeva zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, vendar je potrebno vse fotografije jemati zgolj kot simbolične.

12.3.        Prodajalec si pridržuje pravico, da izjemoma odstopi od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če se ugotovio izrazito povečana plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bo stranka o morebitnem odstopu od pogodbe s strani prodajalca takoj obveščena.

12.4.        Stranka si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi, da gre za zmoto v skladu s 46. člen OZ.  V tem primeru greza vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za bistvene ter stranka v primeru vednosti ne bi sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

13.  Poslovna skrivnost

13.1.        Pogodbe, sklenjene med prodajalcem in stranko so poslovna skrivnost. Prav tako so poslovna skrivnost vsi podatki, ki jih prodajalec posreduje stranki pred sklenitvijo pogodbe, kot so različni grafi, tabele, ceniki, poslovni ali finančni podatki itd. Stranka se zavezuje ohranjati poslovne skrivnosti prodajalca ves čas trajanja pogodbenega razmerja.

13.2.        Podatke, katerih razkritje bi lahko močno škodilo prodajalcu mora stranka kot poslovno skrivnost ohranjati še 2 leti po preteku pogodbenega razmerja. V primeru kršenja poslovne skrivnosti je stranka lahko odškodninsko in kazensko odgovorna. Pogodbeni stranki se lahko v pogodbi dogovorita za izjeme od teh določb.

 

14.  Varovanje osebnih in drugih podatkov

14.1.         Prodajalec se zavezuje, da bo pri poslovanju uporabljal ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov in plačil.

14.2.         Prodajalec se kot obdelovalec podatkov zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in v skladu s s Splošno uredbo o varstvu podatkov).

14.3.         Prodajalec vse osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo s stranko.

14.4.         Osebni podatki stranke v nobenem primeru ne bodo posredovani tretjim osebam brez predhodnega soglasja stranke.

14.5.         Za varovanje osebnih podatkov je odgovorna tudi stranka, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter zagotavlja ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

14.6.         Za neregistrirane uporabnike prodajalec hrani osebne podatke samo za čas do izpolnitve naročila: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom. Po izpolnitvi naročila se hranijo samo še podatki v zvezi s posameznim naročilom, do katerih je mogoč dostop samo prek poznavanja številke računa in številke naročila.

14.7.         Stranka je odgovorna za resničnost posredovanih osebnih podatkov. Naročilo lahko odda zgolj na svoje ime, na ime tretje osebe pa le, od katere ima podpisano pisno soglasje, ki ga je dolžan na zahtevo prodajalca predložiti.

 

15.  Avtorske pravice in odgovornost

15.1.         Za izdelavo blaga po naročilu kupec zagotavlja, da ima na vsem posredovanem materialu (slikovne datoteke ipd.) vse potrebne avtorske in intelektualne pravice. Za morebitne zlorabe je odgovoren kupec, ki v takšnih primerih nosi tudi vse posledice, ki bi utegnile nastati zaradi kršitve zakonov s področja avtorskih pravic in industrijske lastnine.

15.2.         Kupec je odgovoren za škodo, ki prodajalcu nastane zaradi zlorabe. V primeru da je zoper prodajalca zaradi kršitev kupca uveden kazenski ali karkšnkoli drug pravni ali upravni postopek, je naročnik dolžan vstopiti v ta postopek namesto prodajalca in mu povrniti vso škodo, ki bi mu zaradi takšnega postopka nastala.

15.3.         Kupec z oddajo naročila zagotavlja, da vsebina posredovanega materiala ne krši kazenskopravne zakonodaje RS. Prodajalec se zavezuje, da bo v primerih, ko bi prišlo do takih kršitev, o tem nemudoma obvestil organe za kazenski pregon.

 

 

16.  Pritožbeni postopek in reševanje sporov

16.1.        Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med prodajalcem in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta vse spore reševati na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma, pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež prodajalca.

16.2.         Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb in osebo, s katero se kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova trgovina@hospic.si. Postopek obravnavanja pritožb je zaupen.

16.3.         Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

16.4.         Prodajalec bo kupcu v pet delovnih dneh potrdil prejem pritožbe, ter sporočil kupcu, kako bo potekala obravnava.

16.5.        Skladno z zakonskimi določili (Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov) prodajalec omogoča reševanje tovrstnih sporov na način, da kupec izbere izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov. Seznam izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov je dosegljiv na naslednji povezavi: https://podatki.gov.si/dataset/register-izvajalcev-izvensodnega-resevanja-potrosniskih-sporov.

16.6.        Ta različica splošnih pogojev velja od 1. 1. 2025 dalje.